Zamów dziś, montuj już jutro !!!
Transport to jeden z etapów realizacji zamówienia. Mając świadomość jak długą drogę muszą przebyć nasze przesyłki, dokładamy wszelkiej staranności, aby zabezpieczyć je przed uszkodzeniem w czasie transportu.
Dzięki stałej współpracy z firmą kurierską DPD, otrzymujesz informację mailową z numerem listu i terminem dostarczenia przesyłki oraz możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego z kurierem dostarczającym przesyłkę. (Jedyna firma udostępniająca numery telefonów do kurierów w danym regionie).
Możliwe opcje odbioru towaru
Odbiór osobisty:
Zamówienia osobiste realizujemy w sklepie stacjonarnym 4LIFT pod adresem:
4LIFT
ul. Erazma Ciołka 35 lok.82
01-445 Warszawa
W dni robocze w godz: 8:00-17:00
Dostawy lokalne – Warszawa:
Zamówienia w obrębie granic Warszawy realizujemy do 4h od zamówienia.
(Na dzień dzisiejszy są to zamówienia tylko po przedpłacie lub zamówienia przelewowe.)
Dostawy krajowe – Polska:
Zamówienia na terenie kraju realizujemy w 24h od zamówienia:
(Realizujemy zamówienia – przelewowe, po przedpłacie lub pobraniowe.)
Dostawy międzynarodowe:
Nasze przesyłki z częściami docierają do odbiorców w 30 krajach na całym świecie.
Zamówienia międzynarodowe realizujemy średnio w 2-5 dni roboczych od zamówienia.
(Na dzień dzisiejszy są to zamówienia tylko po przedpłacie.)
Koszt transportu
Warszawa
Typ przesyłki | Cena |
---|---|
Odbiór osobisty | Bezpłatnie |
Przesyłka do 5kg | 15zł brutto |
Przesyłka do 10kg | 25zł brutto |
Kraj (dostawy na terenie kraju)
Typ przesyłki | Waga | Cena |
---|---|---|
Przesyłka przelewowa | <30kg | 20zł brutto |
Przesyłka przelewowa | <60kg | 40zł brutto |
Przesyłka przelewowa paletowa | <100kg | 120zł brutto |
Przesyłka pobraniowa | <30kg | 25zł brutto |
Przesyłka pobraniowa | <60kg | 50zł brutto |
Przesyłka pobraniowa paletowa | <100kg | 130zł brutto |
Doręczenie w sobotę: | ||
Przesyłka przelewowa | <30kg | 40zł brutto |
Przesyłka przelewowa | <60kg | 60zł brutto |
Przesyłka przelewowa paletowa | <100kg | 160zł brutto |
Przesyłka pobraniowa | <30kg | 45zł brutto |
Przesyłka pobraniowa | <60kg | 65zł brutto |
Przesyłka pobraniowa paletowa | <100kg | 165zł brutto |
Klienci hurtowi przy stałej współpracy mogą otrzymać indywidualny cennik na usługi kurierskie.
Międzynarodowe
Niemcy, Francja, Belgia, Czechy, Słowacja, Litwa… Pozostałe kraje ustalane są indywidualnie.
Typ przesyłki | Waga | Cena |
---|---|---|
Przesyłka przelewowa | <30kg | 11 euro netto |
Przesyłka przelewowa | <60kg | 22 euro netto |
Przesyłka przelewowa paletowa | <90kg | 33 euro netto |
Ważne:
- O ewentualnych zmianach adresowych klient ma obowiązek poinformować sprzedawcę drogą mailową, telefoniczną lub poprzez formularz zamówieniowy przed lub w trakcie dokonywania zakupów w firmie 4LIFT.
- Firma 4LIFT zastrzega sobie możliwość zmiany kosztu transportu w przypadku paczek niestandardowych/gabarytowych o czym klient zostanie poinformowany przed wysłaniem towaru.
- Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem (z powodu nieobecności odbiorcy), kurier podejmie kolejną próbę. Jeśli druga próba także się nie powiedzie, paczka trafi na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej, a następnie zostanie automatycznie odesłana do 4LIFT.
Przesyłka uszkodzona:
Gdy zauważymy chociaż drobne uszkodzenia paczki, mamy prawo do sprawdzenia przy kurierze jej zawartości.
Pamiętajmy, że firma kurierska odpowiada za stan przesyłki od jej przyjęcia do wydania.
Możemy więc rościć o zwrot poniesionych kosztów w przypadku jej uszkodzenia.
NIE DAJMY SIĘ ZBYĆ!
Na nasze żądanie kurier musi sprawdzić czy towar nie został uszkodzony i w takim przypadku spisać przy odbiorcy protokół uszkodzeń.
Jeżeli nie zgadzamy się z opisem to powinniśmy dopisać własne uwagi. Kurier musi nam zostawić jeden egzemplarz protokołu. Jest to bardzo ważne, ponieważ jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji.
Może się jednak zdarzyć, że podpiszemy odbiór paczki i dopiero po odjeździe kuriera okaże się, że mimo całego opakowania zawartość jest uszkodzona.
Według prawa przewozowego mamy wtedy 7dni na zgłoszenie szkody. Musimy umówić się z firmą kurierską, która odeśle swojego przedstawiciela w celu sprawdzenia uszkodzeń. Niestety wówczas to odbiorca będzie musiał udowodnić, że zawartość została uszkodzona przed dostarczeniem paczki.
Kontakt z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA DPD +48 (22) 577 55 55 lub 801 400 373.