Dostawy

Zamów dziś, montuj już jutro !!!

Transport to jeden z etapów realizacji zamówienia. Mając świadomość jak długą drogę muszą przebyć nasze przesyłki, dokładamy wszelkiej staranności, aby zabezpieczyć je przed uszkodzeniem w czasie transportu.

Dzięki stałej współpracy z firmą kurierską DPD, otrzymujesz informację mailową z numerem listu i terminem dostarczenia przesyłki oraz możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego z kurierem dostarczającym przesyłkę. (Jedyna firma udostępniająca numery telefonów do kurierów w danym regionie).

Możliwe opcje odbioru towaru

Odbiór osobisty:

Zamówienia osobiste realizujemy w sklepie stacjonarnym 4LIFT pod adresem:

4LIFT
ul. Erazma Ciołka 35 lok.82
01-445 Warszawa
W dni robocze w godz: 8:00-17:00

Dostawy lokalne – Warszawa:

Zamówienia w obrębie granic Warszawy realizujemy do 4h od zamówienia.
(Na dzień dzisiejszy są to zamówienia tylko po przedpłacie lub zamówienia przelewowe.)

Dostawy krajowe – Polska:

Zamówienia na terenie kraju realizujemy w 24h od zamówienia:
(Realizujemy zamówienia –  przelewowe, po przedpłacie lub pobraniowe.)

Dostawy międzynarodowe:

Nasze przesyłki z częściami docierają do odbiorców w 30 krajach na całym świecie.
Zamówienia międzynarodowe realizujemy średnio w 2-5 dni roboczych od zamówienia.

(Na dzień dzisiejszy są to zamówienia tylko po przedpłacie.)

Koszt transportu

Warszawa

Typ przesyłkiCena
Odbiór osobistyBezpłatnie
Przesyłka do 5kg15zł brutto
Przesyłka do 10kg25zł brutto

Kraj (dostawy na terenie kraju)

Typ przesyłkiWagaCena
Przesyłka przelewowa<30kg20zł brutto
Przesyłka przelewowa<60kg40zł brutto
Przesyłka przelewowa paletowa<100kg120zł brutto
Przesyłka pobraniowa<30kg25zł brutto
Przesyłka pobraniowa<60kg50zł brutto
Przesyłka pobraniowa paletowa<100kg130zł brutto
Doręczenie w sobotę:
Przesyłka przelewowa<30kg40zł brutto
Przesyłka przelewowa<60kg60zł brutto
Przesyłka przelewowa paletowa<100kg160zł brutto
Przesyłka pobraniowa<30kg45zł brutto
Przesyłka pobraniowa<60kg65zł brutto
Przesyłka pobraniowa paletowa<100kg165zł brutto

Klienci hurtowi przy stałej współpracy mogą otrzymać indywidualny cennik na usługi kurierskie.

Międzynarodowe
Niemcy, Francja, Belgia, Czechy, Słowacja, Litwa… Pozostałe kraje ustalane są indywidualnie.

Typ przesyłkiWagaCena
Przesyłka przelewowa<30kg11 euro netto
Przesyłka przelewowa<60kg22 euro netto
Przesyłka przelewowa paletowa<90kg33 euro netto

Ważne:

  • O ewentualnych zmianach adresowych klient ma obowiązek poinformować sprzedawcę drogą mailową, telefoniczną lub poprzez formularz zamówieniowy przed lub w trakcie dokonywania zakupów w firmie 4LIFT.
  • Firma 4LIFT zastrzega sobie możliwość zmiany kosztu transportu w przypadku paczek niestandardowych/gabarytowych o czym klient zostanie poinformowany przed wysłaniem towaru.
  • Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem (z powodu nieobecności odbiorcy), kurier podejmie kolejną próbę. Jeśli druga próba także się nie powiedzie, paczka trafi na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej, a następnie zostanie automatycznie odesłana do 4LIFT.

Przesyłka uszkodzona:

Gdy zauważymy chociaż drobne uszkodzenia paczki, mamy prawo do sprawdzenia przy kurierze jej zawartości.
Pamiętajmy, że firma kurierska odpowiada za stan przesyłki od jej przyjęcia do wydania.
Możemy więc rościć o zwrot poniesionych kosztów w przypadku jej uszkodzenia.

NIE DAJMY SIĘ ZBYĆ!

Na nasze żądanie kurier musi sprawdzić czy towar nie został uszkodzony i w takim przypadku spisać przy odbiorcy protokół uszkodzeń.

Jeżeli nie zgadzamy się z opisem to powinniśmy dopisać własne uwagi. Kurier musi nam zostawić jeden egzemplarz protokołu. Jest to bardzo ważne, ponieważ jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji.

Może się jednak zdarzyć, że podpiszemy odbiór paczki i dopiero po odjeździe kuriera okaże się, że mimo całego opakowania zawartość jest uszkodzona.
Według prawa przewozowego mamy wtedy 7dni na zgłoszenie szkody. Musimy umówić się z firmą kurierską, która odeśle swojego przedstawiciela w celu sprawdzenia uszkodzeń. Niestety wówczas to odbiorca będzie musiał udowodnić, że zawartość została uszkodzona przed dostarczeniem paczki.

Kontakt z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA DPD +48 (22) 577 55 55 lub 801 400 373.