1. Reklamacje
    1. Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie, jak również przebiegu realizacji Państwa zamówienia należy składać e-mailem na adres reklamacja@4lift.pl lub telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail). Dane kontaktowe zostały podane w punkcie 9 poniżej. W ten sam sposób możecie Państwo zgłaszać wszelkie problemy z odbiorem przesyłki zwrotnej przez kuriera.
    2. W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji.
    3. Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
    4. Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:
      • uszkodzenia mechaniczne - powstałe np: w wyniku nieprawidłowego montażu.
  2. Dane kontaktowe:

    Z naszym serwisem skontaktują się Państwo w następujący sposób:
    dostępny: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00
    e-mail: reklamacje@4lift.pl , zwroty@4lift.pl .
    Tel:: +48 (022) 664 55 44